تا چه مدت بعد از عمل لیپوساکشن گن بپوشیم؟

گن لیپوساکشن

براستی این سوال که برای چه مدتی می بایست گن لیپوساکشن را بعد از عمل بپوشیم برای تمامی کسانی که تحت این عمل قرار گرفته اند پیش می آید.

برای کارشناسان مرکز تجهیزات پزشکی ایران نیز در هنگام فروش گن لیپوساکشن به دفعات پیش آمده  که از آنها سوال شود که به چه مدت باید گن بپوشم.

و یا این سوال که چرا باید گن را بعد از عمل بپوشم؟

آیا گن لیپوساکشن باعث زیباتر شدن اندام می شود و یا اینکه آیا استفاده از گن بدون عمل لیپوساکشن در زیبایی اندام تاثیر دارد یا نه؟

اینها تمام سوالاتی می باشد که در هنگام فروش از کارشناسان این مرکز شده است و یا سوالاتی که در ذهن شما به هنگام خرید گن بوجود می آید.

بدرستی آیا با توجه به قیمت بالا خرید گن لیپوساکشن لازم و ضروری است؟

در این بخش سعی کردیم تا حدودی به سوال جواب بدیم و هدف اصلی مرکز تجهیزات پزشکی ایران در کنار کسب و کار بوجود آوردن مرکز آموزشی تجهیزات پزشکی می باشد.

چه مدت گن لیپوساکشن را بعد از عمل استفاده کنیم؟

پس از بررسی های بسیار و مشاوره با متخصصین جراحی پلاستیک و لیپوساکشن متوجه شدیم که استفاده از گن لیپوساکشن هیچ تاثیری در نتیجه نهایی عمل لیپوساکشن ندارد.

حال سوال پیش می آید که چرا متخصصین لیپوساکشن بیماران را به پوشیدن گن توصیه می کنند.

جواب این است:

استفاده از گن  باعث سرعت بخشیدن به بهبودی تورم می شود و شما را مقایسه با کسی که گن استفاده نمی کند سریع تر به نتیجه نهایی می رساند.

گن با توجه به فشردگی که دارد به بدن شما را فشار لازم را آورده و این امر باعث تسریع بهبود تورم بعد از عمل می شود.

زیرا بعد از عمل بیمار دچار تورم زیادی می باشد که البته میزان این تورم در افراد مختلف با توجه به ژنتیک آنها مختلف است.

پس اگر در هنگام پوشیدن گن احساس ناخوشایندی دارید و یا اینکه هزینه های خرید گن لیپوساکشن برای شما زیاد است به هیچ وجه نگران نباشید.

شما می توانید به راحتی از کنار این مسئله عبور کرده و اجازه دهید تورم بدنتان به تدریج و بصورت طبیعی بهبود پیدا کند و بعد از آن متوجه خواهید شد که نتیجه نهایی هیچ فرقی نکرده و فقط دیرتر به نتیجه رسیده اید.

که آن هم بدلبل کمتر بودن سرعت بهبود تورم های بدنتان نسبت به کسی است که از گن استفاده کرده است.

در این قسمت صحبت های اقای دکتر استیون تیتلبام را در غالب یک ویدیو برای شما تهیه و مترجم این مجموعه آقای مهندس سیانکی آنرا زیر نویس کرده تا صداقت گفتار خود را ثابت کرده باشیم.

 

 

 

آدرس آپارات: https://aparat.com/v/N0viw

 

آیا پوشیدن گن لیپوساکشن یا انواع دیگر گن بدون انجام عمل لیپوساکشن باعث زیبایی اندام می شود؟

بسیار پیش آمده است با کارشناسان این مجموعه جهت خرید گن تماس گرفته شده و این سوال مطرح شده است:

عمل جراحی نداشته ام آیا از گن برای زیبایی اندام میتوانم استفاده کنم؟

جواب با همواره این است که گن ها به هیچ وجه باعث لاغری نمی شوند و هیچ تاثیری در زیبایی اندام شما ندارند و فقط و فقط ورزش و رژیم غذایی مناسب و همچنین عمل لیپوساکشن می تواند به لاغری و زیبایی اندام شما کمک کند.

البته شایان ذکر است پوشیدن گن برای کسی که تحت عمل لیپوساشکن قرار نگرفته است فقط زمانی که گن به تن دارید باعث زیباتر شدن اندام می شود.

زیرا که گن با توجه به فشردگی که برای اندام شما بوجود می آورد شکم و پهلو را به داخل برده و بدن شما شکل ساعت شنی بخود می گیرد. و به محض در اوردن گن اندام شما مجددا به حالت طبیعی خود باز می گردد و گن خاصی برای این منظور وجود دارد که به گن ساعت شنی معروف است.

 

امیدواریم توانسته باشیم تا حدودی در این مقاله کوتاه اطلاعات مختصر و مفیدی در این مورد برای شما فراهم آورده باشیم.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مرکز تجهیزات پزشکی ایران بصورت تلفنی یا در واتساپ این شرکت به شماره ۰۹۳۵۱۶۶۲۷۲۵ تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.