تب سنج غیرتماسی

با گسترش کرونا بسیاری از فروشگاههای بزرگ دنیا به تب سنج غیرتماسی رو آروده اند.

فروشگاه های آمازون و والمارت هنگام ورود کارکنان به محل کار دمای بدن آنها را اندازه میگیرند.

کارکنان بزرگترین فروشگاههای دنیا به عنوان آخرین خط دفاعی در بابر کروناویروس به ترمومترهای دیجیتال غیرتماسی رو اورده اند. هم اکنون در شغل های ضروری؛ کارمندان هر روز و هر ساعت توسط دستگاه تب سنج مورد غربالگری قرار میگیرند. دولت ها و کارفرمایان نیز از خدمه خود میخواهند تا در منزل دمای تب خود و خانوده ی عزیزشان را نیز اندازه بگیرند.

خرده فروشی ها و سوپرمارکت ها شیوه کار خود را تغییر داده اند و اقدامات امنیتی بیشتری در دستور کار دارند. همچنین راننده های تاکسی نیز از ماسک و پلاستیک شفاف پلکسی گلس جداکننده استفاده میکنند. در تمام مغازه ها محلول ضدعفونی دیده میشود و مردم با رعایت فاصله اجتماعی صف تشکیل میدهند.

شرکت های کوچک و بزرگ درگیر این همه گیری شده اند و به طور مستقیم یا غیرمستقیم مجبور به تعدیل نیرو و انجام دورکاری هستند. تصمیم استفاده از تب سنج در ورودی های کشور ایالات متحده یکی از جدی ترین اقدامات تا کنون بوده است. که نشان دهنده شدت تلفات و وخامت اوضاع است.

با همه گیری وروس کرونا در دنیا دولتمردان جمهوری اسلامی با توجه به توصیه های رهبر انقلاب توانستند این ویروس شیطانی را بسیار بهتر از اقصی نقاط دنیا مهار کنند در آخرین خط دفاعی استفاده از ترمومتر با دقت بالا موجب مهار هر چه بالاتر این ویروس خواهد شد.

مرکز تجهیزات پزشکی ایران مفتخر است ترمومتر غیرتماسی سدنا تولید میهن اسلامی را عرضه نماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.